programmingadult

ساخت وبلاگ

اساتید بیاتلون تابستانی نیز مسابقات کلاس تابستانی برای کودکان را آغاز کردند. حدود 100 ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و جوانان شرکت کردند. آنها در چندین مسابقه مختلف تلاش خود را انجام دادند. به طور خاص ، در اولین روز قهرمانی ، مسابقات بیاتلت با غلتک مسابقه داد. اینوبات تدجیوا نماینده میزبان بهترین نتیجه را در رقابت شدید دختران نشان داد. هم تیمی او نایما بکموراتووا در مسابقه 6 کیلومتری کلاس تابستانی برای کودکان با دو میدان تیر دوم شد. آناستازیا زولوتارنکو از تاشکند در میان سه تیم برتر قرار گرفت.

 

Dilmurod Abdurahmanov ، عضو تیم منطقه ای تاشکند ، در مسابقات پسران برنده شد. ویتالی اسلاستیون از سورخندریا مقام دوم و بینبت بگاسیلوف از میزبان مقام سوم را به دست آوردند.

این مسابقه به منظور توسعه بیشتر بیاتلون تابستانی ، یکی کلاس تابستانی برای کودکان از ورزشهای فنی و عملی در بین جوانان کشورمان ، محبوب سازی آن در بین دختران و پسران و شناسایی ورزشکاران با استعداد برگزار شد.

 

روز بعد مسابقات جام آزاد بیاتلون تابستان ازبکستان ، مبارزه برای پیروزی در مسابقات دو سرعت و دو سرعت افزایش یافت. مظفر مماسولیف از فرغانا در مسابقات دوی پسران قهرمان ایران سایبر شد. ویتالی اسلاستیون از سورخندریا در مسافت 4 کیلومتر و 2 خط تیراندازی مقام دوم را به دست آورد. نورمحمد کاسیموف از فرغانه کلاس تابستانی برای کودکان در جمع سه تیم برتر قرار گرفت.

 

سوارا چوریوا از سمرقند در میان دختران اول شد. هم تیمی وی مدینا ساگاتووا مقام دوم و شوکسسان عبداللهوا از نامنگان مقام سوم را به دست آورد.

 

مظفر مماسولیف از فرغانه دومین کلاس تابستانی برای کودکان مدال طلا را در پاسیوت بدست آورد. هم تیمی وی فیضولا اورازخودجاف کلاس تابستانی برای کودکان به مدال نقره دست یافت. مدال برنز به بیگزود بکوف ، ورزشکار میزبان رسید.

 

در میان دختران سوانا چوریوا از سمرقند و مدینا ساگاتووا به مدال های طلا و نقره دست یافتند. به آدولات تورائوا از نامنگان مدال برنز اهدا شد.

 

در آخرین روز مسابقه ، داوران در مسابقات انفرادی قوی ترین ها را انتخاب کردند. 47 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند که از 4 میدان تیراندازی به مسافت 7 کیلومتر تشکیل شده بود. در مسابقات نوجوانان ، کلاس تابستانی برای کودکان  هیچ ورزشکاری برابر با نماینده میزبان ، دلمورود عبدالرحمانوف وجود نداشت. مظفر مماسولیف از فرغانه نتیجه دوم را به دست آورد. ویتالی اسلاستیون از سورخندریا در بین قوی ترین ها بود. لازم به ذکر است که این ورزشکاران قبلاً در مسابقات دوومیدانی و دوومیدانی قبلی نیز جوایزی کسب کرده اند.

 

در مسابقات تیمی کلاس تابستانی برای کودکان ، اعضای تیم فرغانه مقام اول را کسب کردند. قهرمانان بیاتل از Namangan مقام دوم را به دست آوردند و ورزشکاران منطقه تاشکند در جمع سه تیم برتر قرار گرفتند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 17:58

با نگاهی به بروشورهای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان مدارس خصوصی مختلف ، در نگاه اول کاملاً یکسان به نظر می رسند. اما در واقعیت اینگونه نیست. بنابراین ، هنگام انتخاب یک موسسه آموزشی برای فرزند خود ، باید به ویژگی های زیر توجه کنید:

 

نوع مدرسه

انواع مختلفی از مدارس وجود دارد: مدرسه شبانه روزی ، کالج آموزش مداوم ، مدرسه بین المللی ، آموزش مبتنی بر دانشگاه. مهم نیست که کدام موسسه آموزشی را کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان انتخاب کنید ، بهتر است دانش آموزان در دانشگاه زندگی کنند. چنین اقامتگاه های تبلیغاتی در خانه تضمین نمی کند که کودک شما به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد و وعده های غذایی و اوقات فراغت او به درستی سازماندهی شود.

شهرت دانشگاهی

طبق تحقیقات اجتماعی ، دانش آموزان در مدارس خصوصی بهتر از دانش آموزان در جمع مطالعه می کنند. با این حال ، نمرات بالا و کیفیت تدریس همیشه همراه یک مدرسه نیست. پس از همه ، شما باید قبول کنید که "یک دانش آموز خوب" را از یک دانش آموز با استعداد به یک "خوب" تبدیل کنید بسیار کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان آسان تر از یک دانش آموز ضعیف است. بنابراین ، ارزش دارد مدرسه ای را براساس توانایی های کودک خود انتخاب کنید تا او در تیم احساس اطمینان کند.

تعداد دانش آموزانی که به زبان های خارجی و روسی صحبت می کنند

بسیاری از مدارس خصوصی اروپا دانشجویان بین المللی دارند. به طور متوسط ​​، آنها حدود 10٪ از کل دانشجویان را تشکیل می دهند. نیازی به تصور کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان نیست که در مواردی که تعداد خارجی کمتری وجود دارد بهتر است ، زیرا ممکن است در چنین مدارسی معلمان iranian cyber زبان خارجی در کارمندان خود نداشته باشند. در مورد دانش آموزان روسی زبان ، گزینه ایده آل 2 تا 5 سال سن است. به این ترتیب کودکان زبان مادری خود را از دست نمی دهند ، اما در عین حال با دانشجویان خارجی ارتباط فعال دارند.

ماه آوریل برای ورزشکاران دو گانه تابستانی ماه دشواری بوده است. یکی از آنها  کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان در پایگاه آموزش Jaloliddin Manguberdi سازمان وطن پرور ، که از دفاع ازبکستان پشتیبانی می کند ، انجام شد. این مجموعه میزبان مسابقات قهرمانی ازبکستان در بین جوانان و نوجوانان بود. در این مسابقات ، ورزشکاران با استعدادی از مناطق مختلف کشور توانایی های خود را نشان دادند.

 

سرگئی سربریاکوف داور اصلی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان مسابقات است

 

در مسابقات قهرمانی بیاتلون جوانان کشور ، می توانیم استعدادهای جوان زیادی را مشاهده کنیم. آنها از مناطق مختلف جمهوری آمده بودند. این قطعاً خوشحال کننده است. ما قبلاً اعضای تیم خاصی را در مسابقات می دیدیم. اکنون جغرافیای شرکت کنندگان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان گسترش یافته است. این باعث افزایش رقابت می شود. این قهرمانی در میان جوانان می تواند در مسابقات بزرگسالان ازبکستان شرکت کند. در آنجا نامزدهای تیم ملی انتخاب می شوند. به همین دلیل مسابقات روند شدیدی پیدا کرده است. امیدواریم جوایز به نمایندگان یک تیم نرسد ، بلکه به قهرمانان دو گانه ای که از ناموس تیم های مختلف دفاع می کنند ، اهدا شود. زیرا در هر تیم تعداد زیادی ورزشکار وجود دارد که می تواند به عنوان رهبر شناخته شود. در پایان مسابقه خواهیم فهمید که چه کسی خوش شانس است.

 

بیاتلون تابستانی ورزشی است که عناصر دو و میدانی کراس کانتری و کمین کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان تفنگ را با هم ترکیب می کند. هدف اصلی دوومیدانی دویدن فاصله مشخص شده با حداکثر سرعت و هدف گرفتن است. در نگاه اول ، این یک ورزش بسیار ساده به نظر می رسد ، اما در واقعیت ، ورزشکاران باید بتوانند قدرت خود را به طور مساوی در مسافت توزیع کنند ، در حالی که در کمین اشتباه نمی کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 309 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 17:47

افزایش صلاحیت حرفه ای مبتنی بر فعال کردن فعالیت شناختی مربیان است. به آنها کمک می کند استقلال خود را نشان دهند ، جستجوی خلاق را "هل می دهد کلاس رباتیک کودکان" ، توانایی تصمیم گیری در موقعیت های مختلف مشکل ساز را ایجاد می کند. سپس تمام نئوپلاسم ها هنگام کار با کودکان استفاده می شود. و البته ، آموزش مدرن یک قهرمانی در آموزش روشهای فعال ارائه می دهد.

روش های یادگیری فعال - این یک سیستم از روش ها است که فعالیت و تنوع فعالیت های ذهنی و عملی دانش آموزان را در روند کسب دانش تضمین می کند.

شرط اصلی رشد شخصیت کودک پیش دبستانی ارتباط است. کلاس رباتیک کودکان بنابراین ، وظیفه معلم این است که این فعالیت را جداگانه سازماندهی کند ، فضای همکاری را در این فعالیت ایجاد کند ، فضای اعتماد متقابل ، اعتماد متقابل - یکدیگر ، کودکان و بزرگسالان را ایجاد کند. معلم می تواند از فن آوری های تعاملی برای حل این کار استفاده کند.

از طریق فن آوری های تعاملی و روش های تدریس ، مهد کودک مدرن یک ویژگی مشخص را به صلاحیت های حرفه ای شجاعت معلم می دهد. تعاملی - در حالت تعاملی یا حالت گپ ، این به معنای توانایی گفتگو با کسی کلاس رباتیک کودکان است. در نتیجه ، یادگیری تعاملی در درجه اول یک محیط ارتباطی مبتنی بر تعامل کودکان با محیط یادگیری است ، که در آن معلم و یادگیرنده تعامل می کنند.

شکل تعاملی آموزش به شما امکان می دهد رویکردی فردی نسبت به هر شنونده پیدا کنید و یک رابطه ذهنی بین شرکت کننده در این رویداد روش شناختی و همچنین بین مهد کودک ، بلکه همچنین بین ایرانیان سایبر معلمان و دانش آموزان آنها ایجاد کنید.

بر اساس یادگیری تعاملی ، فرایند یادگیری به گونه ای سازمان یافته است که تقریباً همه کودکان کلاس رباتیک کودکان در فرایند شناختی شرکت می کنند ، آنها فرصت درک و تفکر درباره آنچه را که می دانند و می اندیشند دارند.

در فرآیند تسلط بر مطالب مدرسه ، کودکان پیش دبستانی فعالیت های پیش دبستانی را انجام می دهند ، که به معنای سهم همه ، به اشتراک گذاشتن تجربیات ، به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت است. همچنین در یک محیط دوستانه وجود دارد و ما از یکدیگر حمایت می کنیم. یکی از اهداف آموزش تعاملی ایجاد یک فضای یادگیری راحت است که در آن این کارآموزان موفقیت ، انسجام فکری آن را احساس کنند.

سازمان یادگیری تعاملی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ، این امر مستلزم تصمیم مستقل یک کار با هر کودک کلاس رباتیک کودکان به صورت فردی است. یک فرم جفت شده برای جفت سازی توابع جفت سازی استفاده می شود. در رویکرد گروهی ، کودکان به گروه های کوچک تقسیم شدند.

اگر وظیفه به طور همزمان توسط همه شرکت کنندگان انجام شود ، این فرم تیمی یا جلو است. پیچیده ترین شکل یادگیری تعاملی سیاره ای است. هدف اصلی معلم فرایند یادگیری استفاده از برنامه رایانه ای با در نظر گرفتن کلاس رباتیک بچه ها شرایط خاص یادگیری است همچنین از محتوای هر کودک خاص برای رشد حافظه ، تفکر ، گفتار استفاده کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 2:41

ربات ها در صنعت پزشکی

با داشتن یک میدان 5 دید کاملاً بهبود  یافته ، بدون لرزش خود به خود و بدون استرس بر ارگانیسم ، ربات های مورد استفاده در عملیات یک گزینه قابل کلاس رباتیک برای کودکان اعتماد و موثر هستند.

این همان چیزی است که سیستم جراحی داوینچی ارائه می دهد ، به جراح اجازه می دهد یک میدان دید بزرگ شده 3D و ابزار پزشکی داشته باشد که می تواند در زوایای بیشتری نسبت به دست انسان خم و چرخانده شود.

با استفاده از سیستم داوینچی ، جراحان می توانند فقط با برش کلاس رباتیک کودکان های کوچک یک عمل پیچیده را انجام دهند. این روشی است که 100٪ توسط جراح کنترل می شود و عمل موفقیت آمیز را با دقت قبلی غیرممکن امکان پذیر می کند.

اپلیکیشن های دیگر

علاوه بر این کاربردها ، ربات های پزشکی کاربردهای کلاس رباتیک کودکان زیادی دارند. از انتقال محموله های سنگین دارو یا آزمایشات آزمایشگاهی از طریق بیمارستانهای محل؛ حتی افراد مریضی را که قادر به ایستادن نیستند بزرگ کنید.

در ژاپن ، "robobear" ، یک روبات خرس شکل ، به انتقال ایرانیان سایبر بیماران از تخت به صندلی های چرخدار یا جابجایی سجده کمک می کند.

چهره و قدرت دوست داشتنی وی باعث می شود بیماران احساس لذت کنند و از سوزش و خستگی پرسنل بهداشتی پرهیز کنند ، زیرا آنها مجبورند بیماران را تا 40 بار در روز بالا ببرند.

از نظر تجویز دارو ، ربات ها نیز از دقت بیشتری برخوردار هستند. دانشمندان کلاس رباتیک کودکان از م Maxسسه ماکس پلانک ربات هایی با ابعاد کوچک را آزمایش کرده اند ، کمتر از یک میلی متر در خالص ترین سبک علمی تخیلی که قادر به تزریق به خون بیمار و درمان دقیق تر و مستقیم تر و مکانیسم های تسکین بیشتر است.

در همین منطقه Veebot را پیدا کردیم ، روباتی که قادر است با دقت و م accثرتری نمونه خون را بگیرد تا از درد و ترس که اکثریت بیماران هنگام ابتلا به این وضعیت احساس می کنند ، جلوگیری کند. با این ربات ، روند نمونه کلاس رباتیک کودکان برداری کمتر از یک دقیقه طول می کشد و 83٪ دقیق است.

و سرانجام ، ربات های پزشکی سهم لطافت خود را دارند. ربات های PARO توسط کلاس رباتیک بچه ها شرکت ژاپنی AIST طراحی شده اند و از طرح هایی به شکل حیوانات تشکیل شده اند که بیماران بیمارستان می توانند آنها را بغل کرده و بغل کنند

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 307 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:23

ویرایشگر رنگ تغییر دهند ، صدا و صداهای بهترین زبان کدنویسی برای کودکان خود را اضافه کنند ، حتی عکس هایی از خود وارد کنند - سپس با استفاده از بلوک های برنامه نویسی شخصیت های خود را زنده می کنند.

کودکان و نوجوانان با استفاده از برنامه ScratchJr

کودکان با استفاده از برنامه ScratchJr (عکس توسط وسلی فرایر از Flickr)

 

Hopscotch (iOS ، 7 - 10) - همچنین یک نسخه ساده از Scratch که به بچه های جوان می آموزد برای ساخت بازی کدگذاری کنند.

حرکت لاک پشت (iOs ، سن 10+) - این بازی آیفون با  بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکاناستفاده از یک محیط کارتونی رنگارنگ و گرافیکی شامل یک لاک پشت زیبا ، تفکر محاسباتی را آموزش می دهد. بچه ها دستورالعمل ها را می خوانند و سعی می کنند با حرکت لاک پشت روی صفحه ، کارها را انجام دهند.

پازل برنامه نویسی Lightbot (iOS ، Android ، سن 9+) - این یک بازی پازل برنامه نویسی است که مفاهیمی مانند برنامه ریزی ، آزمایش ، اشکال زدایی ، روش ها و حلقه ها را هنگام لذت بردن از یک ربات برای روشن کردن همه چیز در یک نوبت آموزش می دهد. این بازی با درخواست از آنها برای حل معماها ، مفاهیمی مانند حلقه ها و دستورات if-then را به کودکان معرفی می کند.

Kodable (iOS ، 5 ​​تا 8 سالگی) این بازی برای iPad بچه ها را با مفاهیم برنامه نویسی مانند شرایط ، حلقه ها ، توابع و اشکال زدایی هنگام حل پیچ و خم آشنا می کند. همه چیز بصری است بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان و توسط بچه هایی که هنوز نمی دانند چگونه بخوانند بازی می شود. هدف این بازی کشیدن و رها کردن دستورات در یک مجموعه دستورالعمل برای هدایت یک fuzz از طریق پیچ و خم در سیاره Smeeborg است.

Roboozle Droid (وب ، iOS ، اندروید ، سن 6+) - بازی های پازل اشتراکات زیادی با برنامه نویسی دارند. Roboozle Droid مهارت های برنامه نویسی اساسی را با راهنمایی بچه ها ایرانیان سایبر با استفاده از فلش و کاشی های رنگی به یک ربات در یک سری پیچ و خم ها آموزش می دهد. کارکردهایی که بچه ها برنامه ریزی می کنند به سادگی شروع می شوند ، اما با استفاده از حلقه ، پشته و بازگشت پیچیده تر می شوند.

ماشین سازها - (اندروید ، iOS ، 8 - 14). در این بازی ماجراجویی پازلی ، بازیکنان با استفاده از اصول کدگذاری ماشین های خراب را برطرف می کنند ، از طریق استفاده از قطعات مکانیکی به عنوان استعاره برای مفاهیم برنامه نویسی ، مهارت های برنامه نویسی منطقی و مهارت های برنامه نویسی را آموزش می دهند.

برنامه های کدنویسی برای کودکان - کدنویسی با بازی را بیاموزید بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان  (Android ، 5-8) - این برنامه شامل 11 بازی برنامه نویسی برای بچه ها مانند Little Firefighter و Ice Cream Time است که به آنها توالی ، حلقه ها و توابع را آموزش می دهد. این انیمیشن کارتونی رنگارنگ و جذاب است که بچه های کوچکتر جذاب می شوند.

App Inventor (اندروید ، 10+) - در این برنامه که در ابتدا توسط Google ایجاد شده بود ، اما اکنون توسط MIT نگهداری می شود ، تازه واردان می آموزند که با استفاده از رابط گرافیکی کشیدن و رها کردن مانند Scratch ، برنامه های نرم افزاری برای Android را در تلفن های هوشمند ایجاد کنند.

 

از برنامه نویسی مبتنی بر متن بیاموزید - کودکان 11 ساله یا بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان بالاتر (یا کمتر با استعداد بالا)

وب سایت ها

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:47

در سالهای اولیه تحصیل در حدود یادگیری کامپیوتر کودکان پنج و شش سالگی ، کودکان

شروع می کنند تا هدف خود را با استفاده از راه حل محور به سمت رسیدن به هدف هدایت کنند

فرآیندها: "چگونه می خواهم این کار را انجام دهم؟" در همان زمان

توجهی که آنها می توانند به یک کار خاص اختصاص دهند (قبل از شروع ناامیدی)

رشد می کند ، و همچنین پشتکار و یادگیری کامپیوتر کودکان توانایی آنها برای همکاری

فرزندان دیگر ایلین می گوید ، مانند یک کیسه بزرگ ترفندها ، اینها اجتماعی-عاطفی هستند

و از راهبردهای شناختی می توان برای کنار آمدن با مشکلات و سایر موارد استفاده کرد

مردم.

3) کودکان به صورت رسمی  ایرانیان سایبر ادگیری کامپیوتر کودکان ثبت نام می شوند

تحصیلات

حرکت از غیررسمی بودن خانه به موقعیت رسمی تر

کلاس یکی از مهمترین لحظات کودک است

زندگی به تغییرات فکر کنید: یادگیری کامپیوتر کودکان یک فضای آموزشی جدید در خارج از کشور

خانه یا پیش دبستانی ؛ یادگیری طولانی مدت و معمول و بازی با

همسالان در قالب روز مدرسه ؛ و یک فرد جدید - معلم -

که بیشتر مسئولیت یادگیری کودک را بر عهده می گیرد.

البته ، در یک محیط مدرسه ، ما همچنین شروع به مشاهده رسمی تر می کنیم

رویکرد به یادگیری ، و در بسیاری از موارد یک حرکت دور از

نوعی بازی باز که  یادگیری کامپیوتر کودکانممکن است کودکان قبلاً از آن لذت ببرند

خانه و پیش دبستانی.

‘از جمله مزایای بازی یادگیری کامپیوتر کودکان بی پایان این است که کودکان شروع می کنند

در حال توسعه احساس مقاومت و پشتکار است. " اگر

چیزی به همان شکلی که آنها قصد داشتند پیش نمی رود ، آنها می توانند بگویند: ‘" اوه خوب ،

کار نکرد ، "دوباره برگردید و یادگیری کامپیوتر کودکان دوباره آن را به گونه ای دیگر امتحان کنید. اما چی

با بالا رفتن از گروههای سال یا پیرتر شدن آنها اتفاق می افتد

ما اغلب حرکتی را به سمت یک روش تجویز شده برای یادگیری می بینیم ،

به طور خاص یک پاسخ درست و غلط وجود دارد. "

مشکلی که در معاشرت با زبان آموزان در مورد "2 + 2 = 4" یا "پاسخ درست" وجود دارد ،

علوم اجتماعی می گوید رویکرد "پاسخ اشتباه" از چنین جوانی است

پروفسور مایکل برسون این است که از تمایل آنها می کاهد

آزمایش کردن پاسخ اشتباه بخشی از بازخورد منفی است ، و

در این سن که کودکان هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارند ، اغلب وجود دارد

پاسخ های اشتباه بیشتر از درست است. مقدار منفی بیشتر است

بازخوردی که کودک دریافت می کند ، یادگیری کامپیوتر کودکان کمتر احتمال دارد که "آن را رها کند."

در چه مواردی باید به آنها آموزش دهیم

سن پنج تا شش سالگی؟

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش کامپیوتر کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 13:39

آنها بیشتر از آن دیده اند آموزش کامپیوتر بچه ها در نتیجه ، آنها می توانند معنا پیدا کنند جهان با استفاده از تخیلات خود ، برای ترسیم مسیرهای ذهنی و

ایده ها را برون ریز کنید بدون اینکه لزوماً نیاز به تصویب آن در واقع داشته باشید

جهان (نه اینکه بازسازی فیزیکی هنوز هم نمی تواند مفید باشد).

به عنوان یک نکته جالب توجه ،  آموزش کامپیوتر کودکان تصوری که کودکان می توانند انتزاع کنند

در این سن برخلاف مراحل روانشناس ژان پیاژه است

رشد شناختی ، که برای دهه ها پایه اصلی آن بود

تفکر در بین مربیان از نظر پیاژه ، فقط یکبار کودک بوده است

به سن 11 سالگی رسید ایرانیان سایبر  آموزش کامپیوتر کودکان (به اصطلاح مرحله عملیاتی رسمی) ،

که آنها می توانند با استفاده از نمادها منطقی فکر کنند. وجود دارد

اکنون شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ما کودکان را دست کم گرفته ایم

قابلیت ها به شدت یک مطالعه  آموزش کامپیوتر کودکان  در سال 2016 نشان داد که کودکان در سنین پایین هستند

همانطور که سه تا چهار قادر به درک مفاهیم جبری بودند. این

قابل توجه است زیرا ، البته  آموزش کامپیوتر کودکان ، تفکر جبری همه چیز در مورد است

نمایش نمادین  2) رشد صبر و استقامت

رویکرد کودک به فعالیتها و حل مسئله در این زمان نیز

تغییر می کند ایلین می گوید ،  آموزش کامپیوتر کودکان در ادامه اراده دو نفره وحشتناک ، در

کودکان حدود سه و چهار ساله شروع به ایجاد یک عمد می کنند

وقتی آنها بازی می کنند - آنها یک هدف را مشخص می کنند و برای رسیدن به آن هدف تلاش می کنند. البته،

در بازی های باز ، اهداف می توانند  آموزش کامپیوتر کودکان خیلی سریع تغییر و تحول پیدا کنند ، اما

آنها هنوز آنجا هستند این رفتار مستقیماً به رایانه آغازین وام می دهد

برنامه نویسی برای بچه ها

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش کامپیوتر کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 13:37

مزیت یادگیری برنامه نویسی برای نوجوانان

یک میلیون رمزگذار ایرانی منبع دیگری از دوره های برنامه نویسی راحت تر است. برنامه نویسی نوجوانان  آنقدر راحت هستند که کلاسهای ایرانی و انگلیسی کاملا رایگان است. OMUC یک پلت فرم آنلاین است که برای افرادی طراحی شده است که می خواهند بدون اتلاف وقت و به دنبال معلمان خوب برنامه نویسی یاد بگیرند. OMUC شامل دوره هایی در 4 زمینه: Android (با مشارکت Google) ، توسعه Front-end ، توسعه کامل پشته و تجزیه و تحلیل داده ها است.

پروژه یک میلیون رمزگذار ایران با هدف توسعه آموزش محلی IT و ارائه آموزش مقرون به صرفه و با کیفیت ایرانی به مردم ایران است.

علاوه بر این ، فارغ التحصیلان این پلتفرم این فرصت را دارند که برای تکمیل موفقیت آمیز دوره ها در پلتفرم OMUC ، کمک هزینه تحصیلی Udacity Nanodegree را بدست آورند که به آنها امکان می دهد دوره های رایگان را در بستر Udacity بگذرانند. Udacity یک پلت فرم برتر آنلاین آموزش فناوری اطلاعات است. دوره های درسی و محتوایی با همکاری شرکت های برجسته صنعت IT مانند Google ، Facebook ، Amazon ، Autodesk و دیگران تهیه شده است. و همه اینها را می توان بدون هیچ گونه سرمایه گذاری به دست آورد - فقط دانش انگلیسی یا ایرانی و علاقه به یادگیری فناوری اطلاعات.

دوره های بعدی موث و مقرون به صرفه دوره های مقیم IT Park است. بسیاری از ساکنان پارک IT وجود دارند که خدمات با کیفیتی را در زمینه آموزش فناوری اطلاعات ارائه می دهند. یکی از آنها PDP IT Academy است. آکادمی PDP فناوری اطلاعاتی آکادمی است که می توانید در آن تخصص های فعلی فناوری اطلاعات مانند برنامه نویسی اندروید ، برنامه نویسی پایتون ، Frontend ، فلاتر ، iOS و سایر موارد را مطالعه کنید. همه دوره ها فقط به ایرانی است و به اکثر مردم اجازه می دهد بدون مشکل و مانع زبانی در روند آموزشی وارد حوزه IT شوند

ویژگی اصلی تحصیل در ITP PD Academy این است که دانشجویان نحوه تحصیل را انتخاب می کنند. دو حالت تحصیل وجود دارد ، اولین حالت منظم است ، که در آن دانش آموزان با سرعت و زمان مناسب می آموزند. این حالت برای کسانی که در مدرسه یا دانشگاه مشغول تحصیل یا کار هستند و می خواهند به طور موازی برنامه نویسی را یاد بگیرند مناسب است. آموزش عادی تاثیری در فعالیتهای کاری یا تحصیلی ندارد زیرا زمان و سرعت دانش آموز را تنظیم می کند.

رژیم دوم ، رژیم آموزش فشرده است. این رژیم شامل 8 ساعت درس ، حداقل 5 روز در هفته است. با آموزش فشرده ، دانش ، تکالیف ، تمرین ، تجربه و مهمتر از همه نتایج بیشتری کسب خواهید کرد.

در طول آموزش ، مدرسان و مدرسان دوره به دانشجویان در ایرانیان سایبر ایجاد نمونه کارها و رزومه کاری و حتی اشتغال کمک می کنند. معلمان همیشه خوشحال هستند که به دانش آموزان خود در حل برخی مشکلات کمک می کنند و به همه س allالات مورد علاقه آنها به روشنی و با جزئیات پاسخ می دهند.

این یک مجموعه کوچک از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین دوره ها در ایران بود که به جوانان امکان موفقیت در IT را می دهد و به حرفه ای های شایسته و هوشمند IT تبدیل می شوند. بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که امکانات شما یک اقیانوس کامل است و این اقیانوس فقط و فقط در حال گسترش است. یادگیری برنامه نویسی شنا در اقیانوس این فرصت ها به ویژه برای یک متخصص IT و کسانی که می خواهند درآمد خوبی داشته باشند بسیار ارزشمند است. فرصت را از دست ندهید و به این اقیانوس شیرجه بزنید ، نترسید - غرق نمی شوید ، IT Park مراقبت می کند!

 

https://it-park.uz/uz/itpark/news/o-zbekistonda-dasturlash-bo-yicha-o-qitish-yana-da-qulaylashmoqda

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی,کودکان ونوجوانان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 293 تاريخ : جمعه 7 خرداد 1400 ساعت: 14:58

اما راحتی های امروزی اغلب  کسب درآمد نوجوانان ا هزینه پنهانی همراه است.گاهی اوقات این قیمت کمی بالاتر است ، اما اغلب این راحتی ها به قیمت کسب درآمد نوجوانان سلامتی ما یا محیط زیست و یا حتی هر دو به وجود می آید.

 

در زیر نمونه ای از محصولات معمول خانگی آورده شده است که این هزینه های پنهان را متحمل می شوند. ممکن است قبلاً زیاد به آنها فکر نکرده باشید اما بخواهید در سال 2021 خرید آنها را متوقف  کسب درآمد نوجوانان کنید.

 

1. مواد شوینده

طبق کلینیک کلیولند ، شوینده ها از جمله محصولات رایج خانگی هستند که می توانند حاوی مواد شیمیایی خطرناکی باشند.

 

به عنوان مثال ، مواد شوینده لباسشویی حاوی آنزیم هایی است کسب درآمد نوجوانان که به تمیز کردن لباس کمک می کند. این سازمان غیرانتفاعی می گوید: این آنزیم ها ایرانیان سایبر در صورت بلعیدن می توانند سمی باشند و باعث تحریک پوست و چشم می شوند و یا شما را نسبت به سایر مواد شیمیایی حساس می کنند. قرار گرفتن در معرض مواد کسب درآمد نوجوانان شوینده به مقدار زیاد همچنین می تواند به آسم مبتلا شود.

 

جایگزین بهتر: شوینده های خود را بسازید. همانطور که در کسب درآمد نوجوانان "3 روش آسان برای تهیه صابون برای تقریباً هیچ چیز" جزئیات آن را ارائه می دهیم ، مواد شوینده خانگی برای لباسشویی به همان خوبی کار کسب درآمد نوجوانان می کنند و هزینه جزئی از قیمت نسخه های خریداری شده در فروشگاه را دارند.

 

2. فنجان های یکبار مصرف کیسه ای و فیلترهای قهوه

آژانس حفاظت از محیط زیست صریحاً می گوید: "خرید کسب درآمد نوجوانان کالاهای قابل استفاده مجدد از یکبار مصرف." این برای جاوا کسب درآمد نوجوانان صبحگاهی نیز صدق می کند. گزینه های قابل استفاده مجدد برای فیلترهای یکبار مصرف قهوه نه تنها زباله ها را از محل دفن زباله دور می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های شما در طول زمان  کسب درآمد نوجوانان می شود.

 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 23:04

بسیاری از نوجوانان در این کشور به صورت خرده فروشی کار می کنند و این یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد اضافی در دوران نوجوانی است. موقعیت می تواند انعطاف پذیر و پاداش آور باشد ، خصوصاً اگر شرکتی که دنبال می کنید ارزشهایی منطبق با ارزش شما داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر یک طراح مد مشتاق هستید ، برای کار در یک فروشگاه لباس درخواست دهید.

 

بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی کسب درآمد نوجوانان حداقل دستمزد یا نزدیک به آن را پرداخت می کنند و از 16 سالگی افرادی را استخدام می کنند. متوسط ​​حقوق ساعتی کارگران خرده فروشی 14.12 دلار است که بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی از این شغل برای درآمدزایی خود استفاده می کنند.

 

مشاور اردوگاه

ثبت نام کنید تا یک مشاور اردو باشید و از نوجوانی در فضای باز بسیار خوب درآمد کسب کنید. شما در طول تابستان به کار خود می پردازید و مهارت های ارزشمندی را به نوجوانان یاد می دهید. ایرانیان سایبر چیزی را انتخاب کنید که منعکس کننده علایق شما باشد ، خواه این دختران پیشاهنگی ، بسکتبال یا فقط یک اردوی تابستانی عمومی باشد.

 

مشاوره اردوگاه یک شغل است ، اما همچنین یک فرصت نادر برای دریافت پول برای بازی است. شما هنگام پیاده روی یا آموزش راه انداختن آتش به اردوگاه ها درآمد کسب می کنید. همچنین می توانید با دانستن اینکه به افراد در ایجاد اعتماد به نفس ، استقلال و مهارت خود کمک کرده اید ، آنجا را ترک کنید.

 

سرور فست فود

در کنار خرده فروشی ، فست فود یکی از بزرگترین کارفرمایان نوجوانان است. گرچه احتمالاً نمی خواهید در تمام طول زندگی خود در فست فود کار کنید ، اما این می تواند راهی عالی برای بدست آوردن اولین فیش حقوقی شما باشد. رستوران ها موقعیت های آزاد زیادی دارند و افرادی را که تجربه صنعت ندارند استخدام می کنند.

 

تجربه فست فود می تواند رزومه شما را از چند طریق تقویت کند. کار در یک محیط پر سرعت به مردم می آموزد که چگونه در پرواز سازگار شوند و مهلت های محدود را رعایت کنند. حتی ممکن است کار را در یک روز کار در یک رستوران لذیذ تقسیم کنید.

 

کارگر زمین گلف

بسیاری از مشاغل موجود در این لیست ، مانند مشاوران اردوگاه ، کارگران خرده فروشی و کارمندان فست فود ، به مهارت خدمات مشتری نیاز دارند. اگر شما یک پروانه اجتماعی نیستید ، کسب درآمد به عنوان کارگر زمین گلف ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد. شما با گروه کوچکی از نگهبانان زمین کار می کنید روش های پولدار شدن نوجوانان که اطمینان می دهند یک دوره در شکل عالی باقی بماند. نگران نباشید ، شما برای کار در آنجا نیازی به دانستن چیزی در مورد گلف بازی ندارید.

متصدی شستشوی ماشین

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 287 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 15:47

با استفاده از Raspberry Pi یک ایستگاه هواشناسی می سازیم که آموزش برنامه نویسی نوجوانان دما و فشار جوی محیط را تشخیص می دهد و آن را به یک پایگاه داده در ابر می فرستد. سپس دانش آموزان توانستند داده های آب و هوا را از طریق یک ابزار تجسم داده آنلاین مشاهده کنند. ما همچنین توابع ساده ای مانند تغییر واحدهای دما و یافتن حداقل / حداکثر / متوسط ​​دما را برای انتشار آنها در پایگاه داده برنامه ریزی می کنیم. این تمرینات به دانش آموزان کمک کرد تا الگوریتم ها و ساختارهای داده ای ساده مانند ماتریس ، فرهنگ لغت و طبقه بندی را بیاموزند.

 

پس از این ، ما به ساخت یک اتومبیل خودمختار مبتنی بر آردوینو پرداختیم. هر دانش آموز یک کد نمونه داشت که باعث می شود ماشین ها حرکت کنند و موانع را تشخیص دهند. سپس یک پیچ و خم ساختیم و به دانش آموزی که ابتدا ماشین را از پیچ و خم بیرون آورد جایزه دادیم.

 

به طور طبیعی ، دانش آموزان بین خود بحث کردند که چه منطقی به ماشین کمک می کند تا به کارآمدترین حالت از پیچ و خم خارج شود. و آنها دریافتند که الگوریتم آنها بلافاصله روی اتومبیلی که ساخته اند کار می کند بسیار خوب است. از همه مهمتر ، دانش آموزان واقعاً از آن لذت بردند ، زیرا چیزی واقعی و ملموس ایجاد کردند.

 

ما همچنین ایرانیان سایبر برخی تمرینات را برای یادگیری اصول هک کردن انجام داده ایم! شبیه LeetCode. ابزارهای زیادی برای کمک به دانش آموزان در یادگیری اصول هک ساخته شده است. به عنوان مثال ، HackThis یک وب سایت عالی است که تعدادی از چالش ها را برای حل در مرورگر ارائه می دهد. این نیاز به استفاده از بسیاری از ابزارهای ناوبری موجود ، مانند ابزارهای توسعه دهنده Chrome ، برای یافتن کاستی هایی دارد که می توانید از آنها برای دسترسی به سیستم استفاده کنید.

 

دانش آموزان این تمرین را دوست داشتند ، زیرا حل آن باعث می شد احساس جاسوسی از ماموریت غیرممکن داشته باشند. پس از اتمام چالش ، آنها در واقع به وب سایت های واقعی (من مطمئن شدم که آنها هیچ کار غیرقانونی انجام نداده اند ...) و تلاش برای پیدا کردن آسیب پذیری است که آنها می توانند سو استفاده کنند.هنگامی که آنها آمادگی بیشتری پیدا کردند و اصول لینوکس را یاد گرفتند ، قصد دارم مفاهیم پیشرفته هک را با کالی لینوکس به آنها بیاموزم ، که فکر می کنم از این نیز هیجان انگیزتر خواهد بود.

رقابت به عنوان یک ابزار یادگیری

سرانجام ، آخرین چیزی که یاد گرفتم این بود که مهارت برنامه نویسی نوجوانان بسیار رقابتی هستند. آنها تمریناتی را دوست دارند که نتیجه فوری به آنها می دهد ، مانند دادن آنها

https://puentesdigitales.com/2018/11/05/como-ensenar-programacion-a-los-adolescentes/

 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی,کودکان ونوجوانان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 249 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 5:13

برنامه های زیر همه برای iPad یا Android در دسترس هستند و برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان خود در سفر بسیار مناسب هستند. اکثر آنها رایگان هستند و یا نسخه های رایگان دارند.

Daisy the Dinosaur برای کمک به کودکان پیش دبستانی طراحی شده است تا شروع به کشف مفاهیم برنامه نویسی با استفاده از دستورات کشیدن و رها کردن ساده برای Daisy کنند. سازگار با iPad.

برنامه Hopscotch برای iOS

Hopscotch همان مفاهیم مربوط به جابجایی شخصیت ها و اطاعت از دستورات را در بر می گیرد ، همچنین امکان خلاقیت بیشتر را فراهم می کند. بچه های بزرگتر می توانند چندین کاراکتر اضافه کنند ، اقدامات برنامه را انجام دهند و داستان هایی را در مورد کد خود ایجاد کنند. سازگار با iPad و iPhone. به iOS 9.0 نیاز دارد.

Kodable یک برنامه رایگان مبتنی بر برنامه درسی Kodable برای آموزش بچه ها در کلاسهای K-5 مفاهیم برنامه نویسی اساسی است. سازگار با iPad.

ScratchJr از زبان برنامه نویسی محبوب Scratch که توسط MIT Media Lab ساخته شده الهام گرفته شده است. رابط و زبان برنامه نویسی ScratchJr دوباره طراحی شد تا برای کودکان ایرانیان سایبر کوچکتر مناسب باشد.

آنها یاد می گیرند که مشکلات را حل کنند ، پروژه هایی را طراحی کنند و همچنین  برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از ریاضیات و زبان استفاده کنند به گونه ای که از رشد تعداد و سواد در اوایل کودکی پشتیبانی می کند.

Pocket Code یک برنامه اندرویدی است که به فرزندان شما اجازه می دهد بازی ها ، برنامه ها و ویدیوهای موسیقی خود را بسازند.

Run Marco ! یکی دیگر از برنامه های اندرویدی است برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان که به بچه ها اجازه می دهد یک بازی ماجراجویی انجام دهند و از دستورالعمل های بصری برای راهنمایی مارکو در یک سری سطوح استفاده کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی,کودکان ونوجوانان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 292 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:17